Søndag og ugen der kommer…

Posted: 8. maj 2011 in Mad, Tanker
Tags: , , , , , ,

Søndag er en dejlig dag…
Idag er jeg nemlig alene hjemme og derfor kan jeg ordne det jeg skal, i mit eget tempo og når jeg har lyst.
Og det kommer nok til at gå lidt langsomt, for dagen igår var laaaaaang.
Jeg og kæresten besøgte min lillebror som bor oppe ved Århus og det var rigtig hyggeligt.
Han tog så med sydpå igen og blev i nat.
På vejen hjem kørte vi igennem Risskov og lige pludselig så jeg: RAMSLØG!!!
Fantastisk!
Jeg fløj ud af bilen, kravlede op af en skrænt (fordi jeg ikke lige gad at have dem som hundene havde tisset på) og plukkede så ellers en ordentlig bunke…
Og så smuttede vi på motorvejen, hvor jeg så blev i RIGTIG DÅRLIGT HUMØR!!
Jeg havde sku da lige glemt at den vej hvor jeg tog ramsløgene, er relativt trafikeret og måske ikke lige det sundeste.. Ej altså, hvor dum kan man være på en skala fra 1 til NÅÅÅÅ NEJ!
Nå, de røg ud og kæresten lovede at han nok skulle tage mig med til Middelfart, så vi kunne finde nogen derover.. Tak søde skat, det hjalp på humøret.
Nå, men hjem kom vi, og tog op og spiste hos mine forældre som var MEGET glade for at se min lillebror.
Vi fik en lækker kalveculotte og skønne nye kartofler og is til dessert. Og så var min dag reddet alligevel 🙂

Dagen idag står på opgave.
Jeg har nogen opgaver jeg skal kigge på, som nok kommer til at tage hele eftermiddagen og så skal jeg ellers slappe af.
Maden i aften er dejlig nem, en slags karry-kokos gryderet med grøntsager og småkød og så får vi nogle nudler til.. Uhmm…
I næste uge ser det sådan ud:

Mandag: Steak med champignonsauce og nye kartofler (som vi ikke nåede i sidste uge)
Tirsdag: Tex Mex med hjemmelavede pandebrød (som kæresten har bestemt, da vi får besøg af hans forældre)
Onsdag: Pandepizza (på resten af pandebrødene)
Torsdag: Kyllingeburger
Fredag: Hakkebøf med broccolisalat
Lørdag: Fyldte bagekartofler
Søndag: Karry/kokos-gryde med brune ris

Ja således ser det ud og jeg tror det er meget godt og det passer også med, at der er noget af det som kæresten kan lave selv, de dage hvor jeg er til træning.
Ud over dette skal der måske bages de her skønne muffins, til når svigerforældrene kommer. Mums!
Ser de ikke skønne ud?

Vaniljemuffins

Mums altså, får helt lyst til dem nu!
Nå med istedet vil jeg fokuserer på min opgave og på min hals.. Min dumme hals som ikke rigtig gider noget. Jeg har haft ondt i halsen i en uge og det bliver ikke rigtig halsbetændelse og ud over det har jeg det fint, ingen feber er noget.. Bare lidt ondt i halsen..
Hmm..
Er ikke meget for kamillethe idag, men så er det jo heldig at jeg kender en fantastisk mand, der måske kan hjælpe mig; Prince Vladimir!!

Uhmm

Jeg tror han kommer til at redde min søndag!

Skriv et svar

