Økonomi, træning og studiegruppemøde..

Posted: 5. maj 2011 in Mad, Tanker
Tags: , , , ,

Ja det er så det min dag kommer til at gå med..
Jeg har virksomhedsøkonomi fra 9.15-12.00 og det vil så sige nu.. Jeg keder mig bravt! Ikke fordi økonomi er kedeligt, for hvis man først sætter sig ind i det, så er det egentlig meget spændende.. Men problemet er bare at jeg har haft det to gange før.
Jeg havde erhvervsøkonomi da jeg gik på hhx og dermed har jeg gennemgået det hele. Desuden har jeg haft virksomhedsøkonomi med den selvsamme underviser og den samme bog som studiemateriale, på mit første semester på bachelor-uddannelsen, for 4 år siden.
Såååå…
Keder mig..
Heldigvis har jeg facebook og min veninde på sms til at underholde mig..
Og jeg kunne selvfølgelig have valgt at blive hjemme.
Men jeg har alligevel studiegruppemøde her klokken 12, så jeg kunne lige så godt komme herop og få gang i dagen.
Studiegruppemødet er overstået i løbet af et par timer og så bliver jeg hentet på universitetet af min mor, og så står den på træning..
Og så skal jeg hjem og i bad..
Og så skal der laves aftensmad..
Og så skal jeg tjekke mail, laves studiegruppearbejde og så går jeg nok i bræderne..
Pyhh…
Godt at jeg kan se frem til at jeg ikke skal på uni imorgen og dermed har fri og weekend imorgen 🙂
Skal dog stadig lave studiegruppearbejde, men det kan jeg i det mindste sidde med i solen, på min altan..

Og så kan jeg se frem til en afslapningsweekend med: besøg af min veninde til spisning, måske et smut i parken lørdag formiddag og så besøg i Århus, hos min bettebror 🙂
Og så skal kæresten ind forbi Superbest for at købe Heinz mayo.. Uhh han er uforbedrelig den mand.. Men indrømme, det er altså den bedste mayonaise jeg nogensinde har smagt! Hellmans kommer ind på en solid andenplads, men det er den på tupe, ikke den på glas!

Nu vil jeg prøve at få lidt ud af økonomitimen..
God weekend!

Skriv et svar

