Ugens madplan og afslapning..

Posted: 2. maj 2011 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Idag har jeg lavet ingenting..
Jeg har nemlig fri og jeg brugte dagen godt, hvis jeg selv skal sige det..
Jeg startede med at sove længe, for weekenden var hård ved mig og jeg nåede ikke at få helt så meget søvn som jeg gerne ville. Da jeg stod op (kl. 10) var der kun to ting jeg skulle idag:
– Lave lidt studiearbejde
– Købe ind
Og pyhh hvor fik vi købt ind.. 700,- senere fik jeg fyldt køleskab og fryser, som dog også var gabende tomt.
Og pengene er blevet brugt godt, da jeg bl.a. har fået fyldt op og købt en masse ting som vi manglede..
Desuden var der en masse vi skulle bruge til ugens madplan, som ses her:

Mandag: Krydret oksekød med salat og hjemmelavede pandebrød
Tirsdag: Kyllingesalat med bacon
Onsdag: Spaghetti med kødsovs (med en masse grøntsager i sovsen)
Torsdag: Koteletter i fad
Fredag: Steak med tzatziki og nye kartofler
Lørdag: Nakkekoteletter med ovnkartofler og champignonsauce
Søndag:
Nudler med grøntsager og krydret småkød i kokos/karry-sauce

Åhhr mums.. Der er ikke noget i denne uge jeg ikke glæder mig til.. Mums mums mums..
Nu vil jeg læne mig tilbage, nyde The Mentalist på tv3 og de sidste timer inden helvede bryder løs og universitet og studiegruppen stjæler resten af min fritid…

Skriv et svar

