Ny bog og venindebesøg..

Posted: 27. april 2011 in Mad, Tanker

Så har jeg haft besøg af min skønne veninde og det var SÅ dejligt at se hende..
Hun kom klokken 12.30 og så spiste vi frokost sammen. Det blev en skøn pastaret, som lige var noget hurtigt at smække sammen…

Derefter hyggede vi, snakkede, så film og sidst på eftermiddagen gik vi en tur, så kæresten kunne få lidt fred og jeg kunne få mig en smøg..
Da vi kom hjem så vi lidt tv og så blev der lavet pizza… 4 store stk, for at være helt præcis…

Inden hun smuttede fik jeg lige lånt en bog af hende, der hedder Skæbnesommer.. Nogen der har læst den?

Den ser således ud og skulle være rigtig god..
Nu må vi se om det er en bog for mig..
Er lidt i tvivl, men samtidig så tænker jeg også, at det ville være godt for mig, at have noget at læse i, nu hvor eksamen kommer nærmere..
Har nemlig fundet ud af, at det er rigtig godt at have noget, således at jeg kan koble fra…

Der er lukket for kommentarer.