Besøg, ramsløg og opgave…

Posted: 27. april 2011 in Mad, Tanker
Tags: , , , ,

I dag får jeg besøg af min skønne veninde..
Det bliver rigtig godt at se hende og kun bliver også til aftensmad, hvor den står på hjemmelavede pizza’er.. Mums!
Skal have klassikeren med pesto og lufttørret skinke, men derudover bliver der vidst også en med oksekød… Måske.. For da jeg stod med hovedet i fryseren, blev jeg pludselig i tvivl om hvad jeg stod med..
Nu får vi at se…

Når min veninde kommer, skal jeg interviewe hende til en opgave jeg skal aflevere om en måneds tid.. Pyhh.. Det er snart…
Og så skal vi selvfølgelig hygge og se Remember Me!
Jaah… Robert Pattinson for alle pengene🙂

Igår var jeg til vejledning på en anden opgave og det gik rigtig godt.. Føler mig i hvert fald meget mere sikker i forhold til mit valg af emne..
Derefter gik turen til skoven, da kæresten var så sød at tage på ramsløgsjagt med mig..
Men jeg kom desværre kun hjem med de almindelige madvarer, da der absolut intet var. Ja så må turen gå til Middelfart eller jeg må sende min bror ud i skoven oppe ved Århus… Hmmpf….

Nu vil jeg lave pizzadej og støvesuge inden veninden kommer.. Studiearbejdet må vente til en anden dag🙂

Skriv et svar

