Hvorfor mon det betyder så meget?

Posted: 27. april 2011 in Tanker
Tags: , , , ,

Jeg er ikke 100% tilfreds med mig selv..
Så er det sagt..
Men omvendt er jeg heller ikke så utilfreds med mig selv, som jeg har været..
Noget at det er kommet med alderen, andet er kommet med kærestens indtog i mit liv og noget har at gøre med det faktum, at jeg det sidste år har tabt mig 10 kilo…

Jeg synes selv at jeg er pæn.. Det synes kæresten også, det samme gør mine veninder og selvfølgelig min familie..
Men det har jeg ikke altid synes og jeg vil sige, at jeg er så ufattelig glad for at jeg ikke længere er 15 år og usikker.. Pyhh ha, at skulle gennemgå den en gang til, det tror jeg ikke at jeg kunne..
Men men…
Det tog mig ikke mere end 4 minutter med min kusine, der er 10 år yngre end jeg, til at huske denne usikkerhed og tvivl omkring sig selv…

Til alle jer derude..
Vægt og udseende har intet at gøre med, hvad man er værd som person.. Vi skal være ordentlige ved hinanden og vi skal huske, at alle de ting vi siger, kan gøre langt mere ondt end man tror..

Nu vil jeg spise et påskeæg fra Anton Berg, og glæde mig over, at jeg i det mindste er omgivet af mennesker, der elsker mig som jeg er…

Der er lukket for kommentarer.