Den sidste feriedag…

Posted: 26. april 2011 in Tanker
Tags:
 
Pyhh

Jeg kunne ikke holde mig fra chokolade…
Så derfor endte jeg i bilen, klokken 20.41, med at køre i fakta, da kæresten var overbevist om at han var gået i stykker, fordi han ikke havde fået chokolade i påsken..
Nå men det fik han så..

Og så var der fred…
Den sidste feriedag var lidt øv.. Mest fordi jeg elsker ferie og at slappe af…
Men jeg har meget travlt det næste 2 måneder, så der er bare at komme igang.. Heldigvis kan jeg dog se frem til én ting: jeg kan blive hjemme det meste af tiden!

Jeg er nemlig så heldig, at jeg kun har ca. 4 undervisningsgange tilbage og dermed skal skrivning og læsning foregå her🙂
Og det er da skønt..
Dermed håber jeg at maj-måned kommer til at se sådan ud:

Ja helt ringe er det ikke, med en lukket altan..
Benene ville sikkert også blive glade, hvis jeg valgte at parkere dem i solen lidt oftere.

Ikke desto mindre, så håber jeg at vejret bliver så godt, at jeg i det mindste kan arbejde i solen. Så er der i hvert fald det at se frem til.
Nu vil jeg forberede mig på at smutte til vejledningsmøde. Og så håber jeg at folk holder bedre end sidste gang jeg var der:

 

Jamen er det ikke imponerende?
Og hvis du ikke kan se hvad der er galt med dette billede, så håber jeg ikke at du har kørekort!

Skriv et svar

