Påskepause

Posted: 24. april 2011 in Mad, Tanker
Tags: ,

For mig handler påsken om mange ting… og jeg har nået alt, på nær én ting..
Jeg har været sammen med min familie..
Jeg har slapper af..
Jeg har nydt solen..
Jeg har fået lam..
Og jeg har læst en godbogen, uden noget eller nogen til at forstyre..

Men..
Jeg har ikke fået noget chokolade..
Ikke så meget som et snoldet påskeæg…
Det må der gøres noget ved morgen, efter jeg har været til træning.. Så er det i det mindste med god samvittighed..

Nu vil jeg nyde de sidste 30 timers påske, inden hverdagen igen banker på…
Jeg vender snarligt tilbage med en skøn madplan og endnu en mmf-kage🙂

Skriv et svar

