Påskeferie og ugens madplan

Posted: 18. april 2011 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Så er påsken skudt igang…
Og det er simpelthen så skønt. Jeg er alene hjemme idag, da kæresten skulle til Hadsund, for at hente noget til bilen. Og sådan noget, det tager altså et par timer, eller faktisk minimum 5 timer, for at komme frem og tilbage.
Så jeg nyder stilheden på altanen og at jeg har det hele for mig selv.

Jeg har været over at træne og nu nyder jeg en portion råmarinede jordbær og solen 🙂
Da kæresten er i Hadsund, får vi sen aftensmad, så jeg har lige et par timer i blogland og med lidt studiearbejde, inden køkkenet kalder. Ugens madplan ser således ud:

Mandag: Hakkebøf med whiskysauce, ovnkartofler og dampede bønner
Tirsdag: Stærk pasta, med chili, grøntsager og kalvekød i strimler
Onsdag: Pizzaaften med min bror, som er på besøg i påsken
Torsdag: Lammekølle med tzatziki og salat, hos mine forældre
Fredag: Tunfrikadeller med hjemmelavet kartoffelsalat
Lørdag: Lasagne
Søndag: Lasagne igen 🙂

Tunfrikadellerne fandt jeg inde på Lise på SU og de ser simpelthen så gode ud..
Ellers står den på afslapning og familiehygge 🙂

Skriv et svar

