Tillykke skat..

Posted: 13. april 2011 in Mad, Tanker
Tags: , ,

Idag har kæresten fødselsdag og så har den stået på hygge og bagning..

Uhmm..

Faktisk har jeg bagt 40 muffins, da han skal have nogen med imorgen og jeg ville med glæde hjælpe ham.. Jeg prøvede noget nyt i min favorit opskrift, nemlig pecannødder og mørk chokolade… Og det blev super..

Mums...

Nu vil jeg nyde resten af aftenen med ham, inden jeg smutter i seng..
Skal nemlig lige ha klaret et studiegruppemøde og så står den på påskeferie🙂

Skriv et svar

