Ugens madplan..

Posted: 10. april 2011 in Mad, Tanker
Tags: , , , ,

Således sluttede en glimrende uge..
Jeg har hygget mig, været sammen med min skønne familie og så er der en ny dejlig uge, at se frem til..
I næste uge har kæresten fødselsdag og det skal fejres af to omgange..
Først bare ham og mig… Og det glæder jeg mig til..
I weekenden tager vi længere ned sydpå og fejre kæresten med hans dejlige familie.. Og det skal nok blive rigtig hyggeligt…
I weekenden står den på chokoladekage, med chokoladecreme og selvfølgelig dækket fint med mmf.. Og de allergodeste fødselsdagboller..

Men ugen står på andet end fødselsdagsboller og kage..  Og heldigvis for det, for det tror jeg da ikke vægten kunne holde til🙂

Således ser det ud:

Mandag: Enebærgryde med bov
Tirsdag: Koteletter i fad
Onsdag: Stegt flæsk med persillesovs
Torsdag: Steak med tzatziki og ovnkartofler
Fredag: Rugbrød med røget ål og røræg
Lørdag: Spise hos kæresten forældre
Søndag: Lakseruller med salat og flûte

Ja det skal nok blive godt… Nu vil jeg nyde en god film, en kop cappoccino og et stykke kage…

Skriv et svar

