Familieweekend og god mad…

Posted: 8. april 2011 in Tanker
Tags: ,

I aften kommer min lillebror til byen…
Han bor i Århus, hvor han læser, så jeg ser ham ikke så ofte som jeg gerne vil…
Dog har jeg været ret heldig på det sidste, og set ham næsten en gang i ugen, da han har været igang med at flytte og vi meget gerne ville hjælpe med det..
Men når min lillebror kommer, så skal vi have god mad..
Og han havde bedt om jeg ikke godt ville lave risotto til ham og selvfølgelig vil jeg da det..
Du kan finde min basisopskrift her (uden hvidvin).
Jeg laver risotto ret ofte, nedenunder her, kan i se et billede, af en ganske almindelig risotto, med marineret kyllingebryst.

Risotto

Kyllingen er ret mørk, da den er marieret i soya, sød chilisauce og balsamico.. Smager fantastisk, men helt pænt bliver det ikke..
Mener at der er champignoner i den risotto på billedet og det bliver der også i den i aften..

I aften er det dog ikke kylling, men schnitzler vi skal have og det var ham den lille glad for.. Ellers står de på hygge med ham, kæresten og min veninde.. Et smut ned i byen for at drikke en kold øl og så ellers familieweekend…
Lørdag skal vi til min farfars fødselsdag og derefter skal vi op til mine forældre om aftenen, for at grille… Uhhh det bliver godt…
Søndag står den på afslapning og lidt opgave-research omkring målgrupper…

Håber i alle får en super weekend!

Skriv et svar

