Ugens madplan

Posted: 5. april 2011 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Efter et lille smut inde hos Budgetlivet, kom jeg i tanke om, at jeg da ikke har lagt en madplan ind..
Jeg glemmer det ret tit, hvilket egentlig er dumt, for hver eneste søndag sidder jeg og laver madplan, og vil da meget gerne dele min mad-uge med jer…

I denne uge ser det således ud:

Mandag: Hakkebøffer med ovnkartofler og “aioli”
Tirsdag: Pizza – to slags: en med lufttørret skinke og pesto, og en med oksekød, cheddar og cocktailpølser
Onsdag: Pasta med pesto
Torsdag: Laks med stuvet spinat
Fredag: Risotto med champignong og rødløg, hertil marinerede skinkeschnitzler
Lørdag: Familiemiddag hos mine forældre
Søndag: Pastasalat med kylling

Ja der er faktisk ikke en eneste ting, som jeg ikke glæder mig til..
Og glæder mig især til i aften, der er intet så hyggeligt som hjemmelavet pizza 🙂

Og det bedste er at der er til både min og kærestens madpakke imorgen!
Fortsat god tirsdag 🙂

Skriv et svar

