All alone..

Posted: 2. april 2011 in Mad, Musik..., Tanker
Tags: , , , ,
Af en lørdag at være, så synes jeg den startede ret tidligt.. Faktisk allerede klokken 07.25..
Det lyder måske ikke tidligt, men i min verden er det..
Jeg har en lidt skæv døgnrytme, hvilket også gør at jeg er oppe indtil klokken 2 om natten, og så er det altså ikke super fedt at vågne så tidligt..
Men på den anden side, ville jeg gerne sige farvel til kæresten, som skal være væk hele dagen.. Han skal til Haderslev for at være sammen med en af hans venner.. Og det vil samtidig sige at jeg har hele dagen for mig selv!

Derfor startede jeg ud med at tage til træning sammen med min morgenfriske mor, allerede klokken 08.30🙂
Det var faktisk ret fedt, for der var virkelig ikke ret mange mennesker..

Vel hjemme står den på forkælelse og hyggedag..
Har kun lige en smule studiegruppe-arbejde der skal laves og så står den ellers på afslapning..

Min travle lørdag ser således ud:
Fodbad
– Dejligt langt bad
– Høre høj musik, gerne en masse John Mayer
– Spise frokost
– Ordne negle
– Middagslur
– Se en film, måske “Remember Me”?
– Nyde stilheden inden mine veninder kommer

Med dette travle skema, så orker jeg ingenting.. Faktisk orker jeg ikke engang at købe ind..
Det er lidt surt, for jeg har virkelig lyst til pizza med skinke og pesto..
Jeg bagte en for noget tid siden og den blev SÅ god..

 

Pizzaen

Pizzaen i sig selv, var der ikke så meget over.. Brugte all-round dejen og ellers var der bare tomatsauce, champignon og frisk mozzarella på..
Det i sig selv var godt nok, men det var nu den skønne prosciutto og pesto der gjorde den rigtig lækker..

Pizza med pesto og skinke

Og den smagte super..

MUMS!!

Det skal jeg helt klart have i næste uge..!
Iaften står den på pandekager med is, hvilket nok ikke er kategoriseret som sund aftensmad, men  det er hyggeligt, og derudover er jeg ligeglad🙂

Nu vil jeg nyde noget skøn musik, imens jeg laver uni-arbejde…

God weekend!

 

Skriv et svar

