En weekend at se frem til..

Posted: 18. marts 2011 in Mad
Tags: ,

Så er weekenden begyndt og for mig betyder det udfordringer, god mad, dejlige mennesker og forhåbenligt nogle gode billeder herind til..

Jeg har nemlig valgt at jeg denne weekend, skal forsøge mig med fondant, sugarpaste, gum pasta eller mmf.. Kært barn har mange navne..
Iaften bager jeg en SKØØØØØØN chokoladekage, der imorgen skal dækkes og pyntes..
Jeg håber virkelig det kommer til at gå godt og at jeg har forberedt mig godt nok.. Selve kagen er jeg ikke bekymret for, for den er simpelthen så skøn og jeg har bagt den siden jeg var helt lille..
Men jeg er dog lidt bekymret for hvordan det kommer til at gå med mmf’en..

Nå god weekend og kryds fingre!!

Skriv et svar

