Var det nu en god idé det her?

Posted: 16. marts 2011 in Tanker

Jeg begynder at tænke, at det måske var en knap så god idé, at skifte navn..
Jeg har nemlig haft en massiv nedgang af besøgende og kan desværre ikke finde ud af, automatisk at videresende folk, fra min gamle blog, til den nye…

Især synes jeg det er synd, for der er mange der søger på opskrifter, men ikke kan finde dem.. Og de er jo ikke væk, de gemmer sig bare på denne side istedet for.. Øv øv øv!
Nå men jeg håber at der med tiden vil komme besøgende igen, men ellers må jeg jo få fat på en computernørd, der kan hjælpe mig med at videresende folk…

Indtil da, vil jeg selvfølgelig stadig blogge og bare håbe på det bedste!
Og så er der selvfølgelig altid en masse mad, musik, studie og oplevelser at blogge om i mellemtiden..

Her under pizza og æblesnegle 🙂

Skriv et svar

