Så ændrede jeg navn!

Posted: 13. marts 2011 in Tanker
Tags:

Dette er egentlig ikke en ny blog.. Det er den gamle blog i forklædning!
Jeg har haft min blog; lutinlive i over et år og det har været skønt, men jeg fortrød navnet..
Der var ikke nogen der kunne udtale det og jeg ville gerne have en den fortalte mere om mit liv og hvem jer er..
Dermed hedder min blog nu Studielivet

Jeg er stadig denne samme, jeg elsker stadig mad..
Jeg ser stadig vildt mange film..
Jeg hører stadig musik hele tiden..
Jeg læser stadig – også på mit studie!
Denne blog er om mit liv og mine valg – Her er et af dem:

Håber vi stadig ses 🙂

Skriv et svar

