Om at være presset…

Posted: 2. marts 2011 in Tanker
Tags: , , , ,

Jeg har en del at se til for tiden, herunder fylder det en del at være fuldtidssygeplejerske..
Kæresten har nemlig fået fjernet mandler, hvilket resulterede i at jeg stod op klokken 05.30 mandag morgen, for at køre ham til Vejle..
Og så blev jeg på sygehuset..
Og ventede..
Og ventede..
Og ventede..
Og så læste jeg noget til en fremlæggelse på torsdag og så købte jeg et rundstyk og en cola, til den nette sum; 32,-
At de vil være det bekendt!!

Men så kom kæresten heldigvis ud fra operationen, alt var gået godt..
Og klokken 15 kørte vi hjem igen.. Siden har jeg passet og plejet ham, men heldigvis er der fremgang..
Og heldigvis skulle jeg på uni idag🙂

Jeg er ret så presset med ham, uni, læsning, træning og madlavning, så derfor er jeg bagud med blogningen.. Hvilket virkelig generer mig, for jeg havde nogle opskrifter jeg ville have blogget..
Det håber jeg selvfølgelig at jeg stadig når, men det bliver nok ikke lige nu…

De næste timer vil jeg koncentrere mig om “Form, værdi og betydning”, inden jeg skal købe ind, på biblioteket, til træning, gøre rent og lave mad… Piece of cake😉

Skriv et svar

