Pres fra uni og ugen der gik..

Posted: 27. februar 2011 in Tanker
Tags: ,

Hvor kan jeg bare godt mærke, at jeg er begyndt på uni igen…
Masser af læsning og alt for meget at lave.. Indtil videre klarer jeg den, men synes nu at jeg har en del på tallerkenen.
Med det sagt, så håber jeg at jeg snart får tid til at blogge noget mad..
Jeg har som tidligere nævnt, et par opskrifter som jeg gerne vil dele med jer, og så må vi se om jeg skal blogge lidt om kagepynting.. Har kigget på diverse kage-blogs, og besluttet mig for, at det skal være min nye udfordring.
Jeg har lovet at lave en sådan kage, til kærestens fødselsdag, meeeeeen, jeg skal lige øve mig lidt inden🙂

Ugen er forløbet fint, men er simpelthen så udmattet.
Dagen i dagen står på indkøb og opgaveskrivning, men ellers så skal jeg ikke så meget.. Slappe af..🙂

Skriv et svar

