Ugens madplan, aftensmad og en stille søndag..

Posted: 20. februar 2011 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Der er ikke sket så meget idag..
Sov længe og stod op og bagte de fantastiske bananmuffins. De blev derefter givet videre til min dejlige bror, der har været på besøg i weekenden.
Så kunne han også få lidt hygge med hjem til Århus🙂

Bananmuffins

Resten af dagen står i afslapningens tegn..
Jeg skal bare se dårligt fjernsyn og glæde mig til aftensmaden; risotto med kylling, bacon og svampe…
Mums!!!
I næste uge står den på masser af studiearbejde og et smut til Haderslev, derfor er madplanen et bevis på, at jeg nogle dage har lidt travlt..
Men sådan er det jo og så længe jeg stadig spiser nogenlunde sundt og varieret, så er jeg glad🙂

Mandag: Pandebrød med krydret kød og salat (Tex mex a la Lea)
Tirsdag: Thaisuppe
Onsdag: Torskerogn med gulerodssalat og remouladedressing
Torsdag: Hakkebøffer med ovnkartofler og en eller anden sovs
Fredag: Pasta med bacon og pepperoni (skal være alene hjemme)
Lørdag: Frikadeller med feta og hvidløg, hertil rodfrugtmos
Søndag: Hjemmelavet pizza

Sådan ser ugen ud og jeg er nu rimelig tilfreds..
Glæder mig især til thaisuppen, der i denne omgang får selskab af noget æblegelé som min svigermor har lavet.. Jeg putter det ikke i hver gang, men det smager SINDSYGT godt..
Nu vil jeg finde et tæppe frem og forberede mig på en uge med oplæg, læsning og studiegruppe-arbejde..
Heldigvis med break hos frisøren tirsdag og Haderslev torsdag.. Skal kigge bageting i Haderslev.. Yeaaah!

Skriv et svar

