Så skal der snart blogges mad igen…

Posted: 16. februar 2011 in Mad, Tanker
Tags:

Sikke meget jeg har haft på tallerkenen på det sidste..
Jeg har simplehten haft så travlt, men nu ser det ud som om det lysner lidt..

Og jeg har fået lavet mad.. Mad jeg gerne vil dele med jer..
Både det søde og det salte er blevet afprøvet og jeg har fået bagt…
Så der skal blogges om en masse.. Ved ikke hvad jeg får blogget, men nok nogle af disse ting:

– Culottesteg med ølsovs og ovnbagte kartofler
– Pizza med pesto og skinke
– Æble-snegle
– Pizzahorn
– Den bedste allround-dej
– Thai Beef salad med feta
– Dobbelt chokolade cookies
– Nye fødselsdagsboller (uden æg)

Ja der er noget at glæde sig til, men kommer nok ikke ind på det hele, så hvis der er en opskrift du mangler, så send mig en mail eller læg en kommentar..
Så har jeg også lige en film og noget musik jeg vil dele med jer, men skal lige finde tiden til det.
Jeg kan mærke at jeg har travlt og en kandidat-uddannelse er ikke for svagpissere😀

Kommentarer
  1. Hold da op, sikke en masse lækre ting🙂

    Mange hilsner
    Birthe

  2. lutinlive siger:

    Det har virkelig også været en fest, at spise sig igennem🙂
    Kærligst Lea

Skriv et svar

