Madplan og hvad der ellers sker

Posted: 13. februar 2011 in Mad, Tanker
Tags: , ,

I næste uge vil jeg prøve at holde ferie..
Det er lidt svært, eftersom jeg ikke rigtig har det, men jeg tænkte at jeg ville prøve alligevel..
Kæresten har ferie og da jeg kun har 2 undervisningsdage, så vælger jeg at se positivt på det og holde ferie, der dog er afbrudt af 2 x 3 timer..

Når vi har ferie, skal vi have noget godt…
Og noget der både taget lang tid og kort tid, alt afhængig af hvor meget overskud vi får..
Imorgen vil jeg fx gerne bruge tid på at lave langtidshævet dej, til pizza…
Ugens madplan ser således ud:

Mandag: Pizza med lufttørret skinke og pesto
Tirsdag: Mexikansk kyllingelasagne med fuldkorns-lasagneplader
Onsdag: Dampet fisk med spinattærte
Torsdag: Fuldkornsspaghetti med bolognese
Fredag: Steak med rodfrugt/kartoffelfad
Lørdag: Cæsar Salad
Søndag: Risotto med hjemmelavet fond og MASSER af parmasan

Ja jeg tror det bliver en udemærket uge…
Og så hopper jeg ind i den med et smil! Har nemlig fået besked i dag om at jeg er bestået 1. semester på kandidaten.. Hvor fedt er det lige på en skala fra 1 til YES!!!!!
🙂

Skriv et svar

