Tror jeg har mødt lidt overskud..

Posted: 10. februar 2011 in Tanker
Tags:

Kan mærke at jeg har det bedre..
Måske er det det faktum at jeg har fået sovet 12 timer i streg eller at jeg har skullet INGENTING idag..
I hvert fald har jeg det en del bedre..
Lige nu ser jeg Gossip Girl og ser frem til en skøøøøøn weekend..
For helt ærligt, hvad er bedre end:
– (sviger)familie-hygge
– Middag med dejlige venner
– Træning og tøsesnak med min mutti
– Afslapning og kærestehygge på søndag

Så skal jeg bare lige finde ud af hva dælen jeg gør ang. uni..
Mangler en studiegruppe og ved ikke helt hvad jeg skal gøre ved det..
Har sendt en mail ud og håber at høre fra nogen..
Andet kan jeg ikke gøre…
Kryds fingre for mig 🙂

Skriv et svar

