Overskud mangler..

Posted: 8. februar 2011 in Tanker
Tags:

Der bliver ikke blogget så meget for tiden..
Som i; Overhovedet ikke.. Og det er ikke fordi jeg ikke har noget at blogge om..
Og det er heller ikke fordi jeg ikke har tid.. Jeg har nærmest ikke andet..
Jeg har bare ikke overskud til det og orker det simpelthen ikke..

Jeg sover alt for meget og laver ikke meget andet end at træne, spise, sove og så tage på uni engang imellem…
Håber snart der kommer noget energi og glæde, som kan hive mig lidt op..🙂

Skriv et svar

