Ugens madplan..

Posted: 30. januar 2011 in Mad
Tags: ,

At begynde på uni igen, kræver helt klart en god maduge og dermed noget godt at glæde sig til om aftenen..
Dermed lagde jeg hovedet i blød og tænkte kun på hvad min mave mon ville have lyst til..

Mandag: Thai beef salad

Tirsdag: Enebærgryde med rodfrugtmos

Onsdag: Steak med kartoffelsalat (saltbagte kartofler, bønner, rødløg, feta og salat)

Torsdag: Dampet fladfisk med ovnbagte rodfrugter og kold sovs

Fredag: Hjemmelavet pizza

Lørdag: Kylling med ovnkartofler og estragonsauce

Søndag: Pasta med pesto

Ja jeg håber det bliver godt.. Der er i hvert fald en del ting jeg glæder mig til.. 🙂

Skriv et svar

