Hårde tider kræver stærke midler..

Posted: 26. januar 2011 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Jeg går hårde tider i møde.. Jeg begynder på uni igen i næste uge, og jeg kan mærke at jeg gruer for det..
Jeg har bestået alle eksamener indtil videre, men efter min sidste mundtlige eksamen, føler jeg mig lidt slået ud..
Eksamen blev bestået, men selve resultatet var nedslående og det værste var min studiegruppe..
Kunne ikke gøre andet end føle mig røvrandt..
Det er en lang og personlig historie, som dog ender i at jeg på nuværende tidspunkt står uden studiegruppe og er vildt nervøs for hvordan jeg skal komme igennem de to sidste semestre..
Ja for jeg mangler ikke mere.. Har to semestre tilbage, og så skal der skrives speciale..
Hvilket også er UOVERSKUELIGT, men heldigvis er der et år til jeg skal spasse ud over det..
Nå men kryds fingre for at jeg klarer det hele.. Jeg vil så gerne den her uddannelse og helt klart det arbejde jeg forhåbentlig får når jeg er færdig..
Og så føler jeg mig så MEGA dum, fordi jeg bliver så påvirket af nogle enkelte fra et hold, men kan samtidig ikke fatte, at det er okay, at min uddannelse hænger på andre mennesker og hvor latterligt de opfører dig..
Troede helt ærligt at man var voksen og moden, når man gik på universitetet, og dermed også kunne sige sandheden til hinanden istedet for at gå bag ryggen.. Hmm…

Da jeg tror jeg får en hård uge i næste uge, skal der være nogle positive ting, som jeg kan glæde mig til, når jeg kommer hjem..
Og jeg tror det skal være en uge, med rigtig hyggemad..
Har i hvert fald nogle idéer..

Hjemmelavet burger

Hjemmelavet burger med hjemmelavet dip og hjemmelavede pommes frites, kunne virkelig være godt.. Og det er så hyggeligt at spise og selv lave sin egen mad..
Uhmm…

Hjemmelavet pizza

Og hjemmelavet pizza..
Vil dog gerne prøve noget nyt fyld…

Pizza med oksekød

Dette har været en af mine yndlings siden jeg var lille; oksekødspizza..
Henover årene har den dog ændret sig..
Tomatsovsen er blevet kraftigere og udover det sædvanlige fyld; oksekød, majs og ost.. Ja så kommer der også oliven, hvidløg og gorgonzola på..
Uhmm.. Det er altså godt…
Nogen der har nogle gode idéer til fyld?

Kommentarer
  1. Aalborgpigen siger:

    Jeg er vild med parmaskinke og masser af mozzarella.🙂
    Eller kylling, forårsløg, majs og rød peber🙂

    /Lise
    http://lisepaasu.blogspot.com

  2. lutinlive siger:

    Uhmm.. Det lyder nu også godt..
    Har købt en massa prosciutto og mozzarella, samt gorgonzola, så er sikker på at jeg nok skal få et eller andet godt ud af det..
    Har aldrig prøvet kylling på pizza, kunne være det skulle prøves?🙂

    Kærligst Lea

Skriv et svar

