Nye udfordringer og endelig fri..

Posted: 24. januar 2011 in Musik..., Tanker
Tags: , ,

Endelig fik jeg afleveret min opgave..
Endelig..
Endelig har jeg ferie…
Det kan godt være at du så tænker, jamen det har da lige været juleferie.. Meeen, ikke for mig..
Jeg har læst til eksamen og skrevet opgave nærmest konstant, siden slutningen af november… Og  nu er den sidste opgave afleveret og jeg har et par dages fri, inden jeg begynder på uni igen…

Og så har jeg haft mig nogle gastronomiske overvejelser og andre tanker omkring udfordringer til mig selv..
Og det er ikke fordi at jeg ikke har nok at se til på uni.. Overhovedet ikke!
Jeg har bare brug for at mit liv indeholder andet end uni, eksamen og træning.. Så nu overvejer jeg at kaste mig over kagepyntning.. Synes det ser så flot ud!!
Nogen der ved noget om det…?

Skriv et svar

