Vær uvelkommen…

Posted: 19. januar 2011 in Tanker
Tags:

Jaa, jeg har trukket det lidt ud og haft lidt travlt..
Men her kommer den første opdatering, som muuuuligvis godt kunne gå hen og blive en tradition…
Her er det; mit år 2010 i regelmæssige og ordnede rammer.. Meget modsat mit liv generelt..
Egentlig var jeg slet ikke klar til, at få et nyt år ind igennem døren.. Var SLET ikke færdig med 2010 og så stod man lige pludselig i 2011 og så er der jo ikke andet at gøre, end at springe ud i det…

Mit år 2010 i tal og alt for mange detaljer:

Alder: 24
Kærester: 1 og elsker ham stadig 🙂
Cigaretter: Ikke så mange som sidste år.. Gætter på 2 x 52 uger.. Plus det løse.. Ca. 150 i alt
Kunne ikke have gjort det uden:
– Min kæreste
– Min mor, far og bror
– Risotto
– Vampire Diaries
– Bøger til at flygte ind i
– Fitness dk, hvor jeg kan komme ud med alt min indetrængte vrede

Godt man i det mindste ikke:
– Har æbleform
– Har en mand der er politiker; Det ville da noget hæftige diskutioner!
– Små øjne
– Min gamle seng.. Pyhh min ryg kunne ikke lide den
– Dårlig musiksmag

Vil gerne have en “mute”-knap til:
– Christian Thulesen Dahl
– Lars Løkke (også gerne noget, så jeg heller ikke behøver se på ham)
– Bubber
– Sidney Lee
– Ole Henriksen

Nytårsfortsætter:

Må ikke længere:

– Spise så meget parmasan (det kan altså ikke være sundt)
– Sove så længe, når jeg har fri. Deler kun døgnrytme med bagere og fritgående geder!
– Vrisse af min kæreste, når han fx. blander sig i madlavningen
– Pakke min sportstaske i sidste minut og derefter få kæresten op af sofaen, så han kan finde vand, nøgler og iPod.
– Høre så høj musik, min trommehinder kan nok ikke holde til det

Må faktisk gerne:

– Spise så meget fisk som jeg gør
– Høre musik og danse rundt som en sindsyg
– Blive vred og ked af det, når jeg føler at jeg, eller folk jeg holder af, bliver uretfærdigt behandlet
– Stå ved at jeg er et indvendigt kaos
– Være glad for, at jeg efter snart 3 år med kæresten, stadig er nyforelsket og synes at han har jordens BEDSTE røv

Bliver nødt til at lære:
– At lave confit de canard
– At sige stop noget før
– Hvordan jeg kan jonglerer, når folk omkring mig træffer hurtige beslutninger
– At sige undskyld

Skal fremover:
– Være mere glad og nyde nuet
– Høre mere musik
– Blogge noget mere
– Blogge om mine opskrifter og ikke lade 109 billeder minde mig om, hvor meget jeg ikke har fået lavet

Folk der ikke må få NOGET billigt i 2011:
– Lars Løkke; af rent princip
– Min far; han er fandme en kræmmer i forvejen og kunne sikkert få en mørbrad, til 2 kroner kiloet!
– ½-delen af SDU.. Kom nu on! Vær ikke så selvcentrerede!
– Folk der stemmer for, at der skal være eftersynkroniserede reklamer i dansk tv!

Bør øjeblikketligt indføres:
– Velstand igen
– Tandlæge besøg, på samme vilkår som hos lægen
– Frisk kød og MINUS neutralmarinade og kødklister; BVADR!!!
– Mere Tina Dickow i radioen

Forbud imod:
– Stærkt optegnede øjenbryn eller de der streger
– Folk der ikke kan tale engelsk, der tror de kan
– Gennemstegt andebryst!
– Parabener
– Barnløshed.. Ja den er lidt svær, men jeg håber den er ordnet inden jeg skal igang med at prøve

Skal have anskaffet:
– Tina Dickows nye cd
– Mindre lår 😉
– Nye spisebordsstole
– Mod til at sige fra
– En ny mascara (nogen der kan anbefale en?)

Skal have afskaffet:
– De sidste af mine “flytte-hjemmefra”-møbler
– Ca. 30% af mit tøj
– Ca. 50 % af mine sko (AVV!)
– At jeg er lidt neurotisk til tider

Må prøve at leve med:
– Mine egen særheder
– At jeg ikke er klar til at holde op med at ryge
– Andres særheder
– Min evige trang til at spise, når jeg keder mig 
– At mine bedsteforældre (og nogle andre) ikke kan huske at de har fortalt mig deres pågældende historie, sådan ca. 7 gange før

Vil fremover være:
– Slankere (Bare lige et par kilo endnu)
– Klogere.. På alt..
– Lavere (Så meget nemmere at finde jeans, når man ikke er 180 høj) 

Vil forsøge at:
– Huske alt det her i hele 2011
– Blive færdig med de næste 2 semestre, uden at dumpe noget.. Still going strong!
– Fortælle folk, hvor meget de betyder for mig
– Få mine forældre, svigerforældre og venner til at se “The Blind Side”

Slutter med denne smukke sang, og et håb og at i alle, har haft en fantastisk 2010!

Skriv en kommentar