Opgave, sygdom og glæde igen..

Posted: 19. januar 2011 in Tanker
Tags: , , ,

Kan mærke at jeg er ved at komme tilbage til mig selv..
Mentalt altså..
Det går langsomt, men jeg kan igen mærke glæden over mit studie og hvorfor det er jeg gør det her..
Det er hårdt at gå på universitetet og det er ikke for tøsedrenge…
Heldigvis får man engang imellem et skud af glæde, over at vide, at det man gør er helt vildt sejt…!

Sådan har jeg det nu….mentalt…. Fysisk har jeg haft det bedre…
Ja det er vi sådan set to herhjemme der har..
Kæresten har været igennem en operation (næsen) som har gjort ham, tjaa.. Ret mat!
Han er meget træt og sover ikke så godt om natten.. Så nu er det lidt mig der passer ham..
Hvilket ville være fint, hvis det ikke var fordi, at jeg har lagt syg siden søndag😦

Jeg har det bedre, mest fordi det bliver jeg nødt til.. Jeg har en opgave der skal afleveres på mandag, så der er ingen kære mor.. Det er bare op på hesten og så igang med skrivningen…
Og hvad..! Det er jo mig selv der har valgt det..🙂

Skriv et svar

