Om at hive sig selv op…

Posted: 13. januar 2011 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Har haft nogle elendige dage…
Har været træt, har været til eksamen og har været så udkørt at jeg intet orker..
Eksamen blev bestået, dog ikke med den karakter jeg gerne ville ha…
Det er lidt surt, men det er jo en del af livet…

Nu har jeg weekend indtil mandag, hvor jeg får den sidste opgave, for dette semester…
Så det skal overståes og så har jeg lige en uges ferie…
Og den feries skal nok bruges her..
Har nemlig en masse opskrifter og billeder, der bare ligger og venter på at blive brugt..
Og selvfølgelig lagt ud til jer…
Derudover er der en masse opskrifter som jeg gerne vil prøve, som kunne være sjovt at dele med jer…

Nu vil jeg smutte under dynen, nyde at jeg har verdens bedste kæreste og at jeg med god samvittighed kan slappe af til Vampire Diaries, da jeg har knoklet idag..!
Har flyttet møbler, været til massage, træning og pilates… Pyhh… Flødeboller og chokolade, here i come…

Skriv et svar

