Nu måtte det godt snart være overstået!!

Posted: 11. januar 2011 in Tanker
Tags:

Jeg skal til eksamen…
Imorgen..
Kl 13…
Og jeg gider VIRKELIG ikke!!

Jeg har læst det hele..
Og skrevet noter….
Men jeg synes alligevel ikke det er nok…
Det er nok bare nerver…

Så nu smutter jeg over og træner og prøver at tænke på noget andet…
Og så kan jeg glæde mig over at jeg skal have risotto, med bacon og bønner iaften.. 🙂
Og at jeg har flødeboller…
Og at jeg nok skal bestå…

Kryds fingre for mig…

Skriv et svar

