Chili con carne.. Eller noget..

Posted: 7. januar 2011 in Mad, Musik..., Tanker
Tags: , , ,

Jeg havde en rigtig dum dag i onsdags.. Så tiltrods for at jeg bestod endnu en eksamen, så kan jeg godt mærke at jeg har haft nogle dumme dage…
Men men.. Jeg lader mig ikke slå ud…

Istedet har jeg lavet en nøje tilrettelagt læseplan, og fortsætter nu ufortrødent mod den sidste mundtlige eksamen…
Det går faktisk rigtig godt og jeg holder mig til læseplanen…🙂

Derudover er jeg igang med den sunde livsstil; træning og sund mad…
Moderat altså…
Men igår var jeg i hvert fald til både træning (kondition og styrketræning) og så lige en gang piltates bagefter…
Og hvor har jeg lige ondt, på en skala fra 1 til AVVVV!!!

Jeg troede slet ikke at jeg havde så mange muskler at have ondt i…
Men heldigt for mig hva🙂

Idag stå aftensmaden på min version af chili con carne…
Det er min version, fordi jeg ikke serverer ris eller noget til…Og jeg har ikke bønner i…
Jajaja… Jeg ved det godt, men jeg kan altså VIRKELIG IKKE lide bønner…
Så nu udfordrer jeg mig selv, og prøver at putte linser i..
Og så har min udgave vidst også lidt flere grøntsager…

Men den er der udover meget traditionel: oksekød, tomat og chili…🙂

Nu vil jeg tilbage til læsningen og glæde mig til, at om et par timer, er jeg på vej ud for at hente min nye seng… JAAA…!
Elevation, here i come!

Jeg efterlader jer med denne smukke sang og et link til en forfærdelig artikel, som du kan finde lige her
Hvis DF og Kristian Thulesen Dahl kan finde mig mit drømmejob, så siger jeg da ja tak..
Men måske skulle de lige huske på, at de altså smadrer igennem hele vores fremtidige uddannelsessystem og desuden taler EKSTREMT nedladende om fantastisk udfordrende, spændende og svære uddannelser…
Klap kaje og tænk over at du selv er uddannet cand. merc!!!

Skriv et svar

