Prisen ved at være sensitiv..

Posted: 5. januar 2011 in Tanker
Tags: ,

Åhhr altså…
Idag har jeg været til eksamen..
Og bestået den!
Hvilket er super fedt, for jeg var virkelig nervøs og har sovet elendigt…!
Men min dag blev så alligevel ødelagt af 50% af min studiegruppe…
Som så er gået bag om ryggen på mig og en af de andre, og har arbejdet sammen på noter, produkter og fremlæggelse, uden at inddrage os andre i det..

Helt ærligt, så synes jeg at vi er gamle nok, til at være ærlige omkring sådan noget, istedet for det der tiskeri og bare være ærlige og sige at de arbejder sammen..
Men hvis det skal være sådan, så vil jeg sku hellere arbejde alene..
Hader når folk lyver for mig og ikke at sige sandheden er lige så slemt..
Og det kan godt være at der er nogen der ikke er enige, men hey, sådan har jeg det!
Jeg synes det er noget fis!

Det kan godt være, at det er fordi jeg er så følsom, og det ved jeg godt at jeg er..
Men jeg synes ikke at jeg overreagerer omkring det her…

Nu vil jeg hygge mig med min dyne og glæde mig over at jeg kun mangler 2 eksamener mere…!

Skriv et svar

