Imens jeg venter…

Posted: 3. januar 2011 in Tanker
Tags: , ,

I skrivende stund, har jeg lige to minutter, hvor jeg ikke tænker på eksamen..
Jeg har haft en travl december, sindsyg travl!
Nu skal jeg bare ha en travl januar overstået og så kan jeg vende tilbage til det normale igen..
Det er normale er nemlig kun medium travlt, hvilket er MEGET bedre🙂

Jeg har haft travlt hele ferien og har lavet en masse mad, set en masse skønne mennesker og bekymret mig en masse over eksamen..🙂
Jeg skal til eksamen på onsdag i denne uge og torsdag i næste uge.. Så det skal bare overståes..
Dermed bliver de næste par uger brugt på at høre musik, læse og træne.. Og lave lidt mad engang imellem🙂

I denne uge skal vi blandt andet have en masse rodfrugter (henholdsvis i fad og som mos) og skal skal jeg eksperimenterer med linser.. Som jeg ellers altid har hadet, men som jeg takket være inspiration fra bl.a. Klidmoster har besluttet mig for at prøve..

Nu står den på terperi resten af dagen og så håber jeg at få overskud til at blogge, ind imellem mine eksamener🙂

Skriv et svar

