Juleferie

Posted: 21. december 2010 in Tanker

Som i måske har lagt mærke til, er der lidt stille på bloggen..

Efter tre ugers intensiv eksamenslæsning, skrivning og så lidt en mundtlig eksamen, ja så er jeg altså mere end normalt udmattet..
Fredag orkede jeg ingenting.. Var til eksamen onsdag, hvor jeg var megasej og fik 10!!!!!!!!!!!!!!!!
Det var så fedt…
Torsdag og fredag var skrev jeg opgaver, der blev afleveret og så var der ferie..
Lørdag havde jeg heldigvis været lidt klog.. Jeg havde skubbet min massagetid, så det var det jeg orkede at bruge min lørdag på…
Og intet andet…
Det var så tiltrængt, skønt og smertefyldt..
Men hold kæft hvor er hun dygtig…

Jeg har nævnt min massør før, og nu gør jeg det lige igen..
Hvis du har nogen skavanker på nogen måde, så kig på hendes hjemmeside ved at trykke her
Hun er simpelthen så vildt dygtig og et helt igennem vidunderligt menneske.. Jeg er lykkelig for at jeg har mødt hende og får at hun har taget kampen op med min nakke 🙂

Der kommer nok ikke nogle indlæg før efter nytår, da jeg har rygende travlt…

God jul og godt nytår – Lea

Skriv en kommentar