Universitets-helvede og mit liv i december..

Posted: 7. december 2010 in Mad, Tanker

Jeg har lige haft besøg af 2/3- dele af min studiegruppe og fik lavet en masse.. NICE!
Og det var også tiltrængt, for jeg kan mærke at jeg begynder at mærke stress og eksamensangst, der langsomt kryber ind under døren..

Det gør kulden forresten også, og min vicevært er nok det mest inkompetente menneske i sydjylland..
Heldigvis har jeg julepynt, der kan kamuflere at min lejlighed åbenbart er ved at falde fra hinanden…
Pyhh….

Nå men jeg tilbringer de fleste dage, i denne tid, med at pendle frem og tilbage mellem universitetet i Kolding, designskolen i Kolding og min lejlighed…
Og får skrevet noget, men ikke læst nok…
Og samler lidt på stress…

Og nu vil jeg glæde mig over at menuen står på steaks med whiskysovs og ovnkartofler i aften.. Og at jeg skal spise frokost nu.. Uhmm.. Pastasalat med tun🙂

Nyd den…

Skriv et svar

