Snevejr, thaimad og film imorgen…

Posted: 2. december 2010 in Film, Mad, Tanker
Tags: , , ,

Hvor det altså bare sner!
Det er helt vildt… Da jeg kom ud fra universitet i eftermiddags, var bilen allerede dækket af sne.. Og jeg mødte altså først klokken 12.3o!!
Nå men jeg kom da hjem..
Og fik varmen..
Nu sidder jeg med dynen og overvejer om jeg skal gå i gang med aftensmaden.. Dynen er bare mere tiltrækkende lige nu..🙂

Aftensmaden står på marineret andebryst med thainudler…
Andebrystet ligger og hygger sig i en frysepose, med noget balsamico, honning, soyo og chili.. Har ikke prøvet at lave det før, med andebryst, men har lavet det en masse gange med kylling.. Nu prøver vi så noget nyt!

Nudlerne skal bare koges og så hygge sig i wokken, sammen med champignon, rød peber og hvad jeg ellers lige finder frem.. Og så lidt ekstra chili og kokosmælk.. Uhmm.. Nu begynder jeg faktisk at blive sulten🙂

Imorgen skal jeg i biografen…
Jeg skal endelig ud og se Harry Potter og Dødsregalierne, som jeg har glædet mig til rigtig længe..

Jeg har set traileren et par gange, og den ser rigtig god ud..
Men det er dog lidt vemodigt, for nu ved jeg at der kun er en tilbage..😦
Når vi har været inde og se film, skal vi ud og spise på “Over Aaen” og jeg har været inde at smugkigge på menukortet.. Jeg har aldrig været der før, men det skulle være rigtig godt!
Glæder mig i hvert fald rigtig meget…

Resten af weekenden står på opgaveskrivning fredag, lørdag og søndag, dog kort afbrudt af min mors fødselsdag søndag eftermiddag.. Med hjemmelavede æbleskiver… Uhmm…

God weekend!

Skriv et svar

