Så kom julen endelig…

Posted: 29. november 2010 in Film, Mad, Tanker
Tags: , , ,

Jeg elsker jul!
Alt ved denne skønne måned, på nær en ting: Eksamen!
Og dette år har jeg tre..
På en uge!
Ja det er ikke altid helt nemt at gå på universitetet, men jeg bliver glad når det er overstået…

Julen blev sparket igang i november, da vi var på besøg hos svigerfamilien igår (søndag) og fejrede 1. søndag i advent… Det var rigtig hyggeligt og for min skyld kunne det godt blive en fast tradition… 🙂
Derud over håber jeg at have startet en anden juletradition; julebagning med min søde veninde Jeanette..
I år og sidste år har vi bagt… Selvom det eneste der var julet i år, var småkagerne..
For vi bagte også browniws..
Og småkagerne var en slags chocolate chip cookie… Så lad os kalde det amerikansk julebagning.. 😉

Opskriften på brownies kan du finde på arlas hjemmeside (se -> under mad) og så skal jeg nok se om jeg ikke kan tage mig sammen til at blogge om småkagerne en af dagene..
Det er en skøn opskrift…

Idag har jeg været til studiegruppemøde og så har jeg besøgt min farmor og farfar.. Og fået julepynt!!
Jeg har fået en stor flyttekasse fyldt med julepynt, som har hængt hjemme ved dem, da de boede i hus.. Men nu hvor de er flyttet et mindre sted hen, så har de ikke plads.. Ikke at jeg har det i min lille lejlighed, men jeg er SÅ glad for det.. Det er virkelig rart at det var mig der måtte få det…
Så når aftensmaden er blevet spist, så skal jeg igang med at pynte op 🙂

Maden i aften bliver godt.. Hele ugen ser faktisk god ud.. 🙂

Mandag: Steaks med bearnaise og ovnfritter
Tirsdag: Pasta med oksekødsstrimler, hvidvin og champignon
Onsdag: Andebryst med thainudler
Torsdag: Mexicansk tex mex, med salat og hjemmebagte pandebrød
Fredag: I biografen og på “Over Åen” med mine forældre og min kæreste
Lørdag: Svinemørbrad med champignonsauce
Søndag:Kylling i karry

Uhmm.. Det skal nok blive godt…
Glæder mig især til fredag.. Både fordi jeg skal ud og se Harry Potter og fordi vi skal på Over Åen.. Det er jeg sikker på bliver godt…

Nu vil jeg hører Xander for jeg er VILD med den sang!!

Skriv et svar

