En fredelig fredag…

Posted: 26. november 2010 in Mad, Tanker
Tags: ,

Så er weekenden skudt igang…
Og da jeg havde fri fra uni idag, betød det afslapning og mulighed for at sove længe…
Uhmm.. Det havde jeg også brug for…

Dagen idag har bestået af mange kopper the, musik på anlægget og i øjeblikket er jeg igang med at bage pizzasnegle til kærestens madpakke 🙂
Piskeriset har opfordret til en lille blogleg, som jeg selvfølgelig er med på…
So here goes..

4 madprogrammer som jeg ser af og til:
Spise med Price
Det søde liv
Masterchef UK
Nak og Æd

4 ting jeg har spist i dag:
En hjemmebagt grovbolle (½ med ost og ½ med jordbær-rabarbar marmelade)
Og en hjemmelavet chokolade-bananmuffin…
Har ikke spist frokost, da jeg stod meget sent op :-s

4 smage jeg længes efter:
Pistachenødder (elsker dem, men det gør min vægt ikke)
Indbagt laks, lavet af min far
Rigtig god saltlakrids
Salt & vinegar chips

4 ting jeg ønsker mig:
Et arbejde, når jeg er færdiguddannet
At min kæreste ikke havde en håndskade
At jeg kunne løbe (har en knæskade)
Og så for at være lidt matrialistisk: en elevationsseng

4 smage jeg afskyr
Lever
Selleri (både blegselleri og knoldselleri)
Sushi
Irsk stuvning

Ja så ved i lidt mere om mig…
Nu vil jeg smide nogle boller i ovnen, da jeg får besøg af min veninde om lidt.. 🙂

Kommentarer
  1. Piskeriset siger:

    God smag i madprogrammer, hæhæ!
    Ej, nu får jeg lyst til saltlakrids… det er nu også godt! Det ville jeg savne, hvis jeg boede i udlandet 🙂

    God weekend!

  2. lutinlive siger:

    Saltlakrids er altså bare super..! Kan til gengæld ikke døje sød lakrids, bvadr…!
    Også god weekend til dig… 🙂

  3. Klidmoster siger:

    Hvor er det sjovt at se som smag og behag er forskelligt. Alt det du afskyr kan jeg godt lide – det er altså spøjst 😀 god weekend!

  4. lutinlive siger:

    Ja det er da alligevel ret imponerende.. 🙂 Jeg har fået lever både, stegt, grillet marineret og kogt ind i en gryderet, men jeg kommer aldrig til at kunne lide det.. Og så er der selleri og irsk stuvning, som jeg er blevet tvangsfodret så meget, at jeg VIRKELIG ikke bryder mig om det 🙂 God weekend til dig og hvor er du heldig, at du kan lide ovenstående ting 🙂

Skriv et svar

