Intet nyt fra fronten…

Posted: 24. november 2010 in Bøger..., Tanker
Tags: , ,

Der er ikke blevet blogget meget på det sidste…
Det ved jeg…
Men har haft meget at se til, både på universitetet, med studiegrupperne og så privat…
Så snart jeg har overstået studierne, er jeg hoppet direkte hjem under et tæppe og har læst..
Når jeg har haft tid, har jeg trænet og ellers er jeg begyndt at læse en bogserie af den amerikanske forfatterinde; Fay Kellerman..
Lige nu er jeg igang med anden bog i serien, der hedder Helligt og Profant…

Fra krimisiden.dk

Hvis du er til krimier, og er ved at være lidt træt af alle de skandinaviske og især svenske krimier, der har domineret markedet længe. Så vil jeg helt klart anbefale disse bøger…
Fay Kellerman har et virkelig godt sprog og på trods af at bøgerne er skrevet for lææænge siden, så er de meget nutidige og med et godt sprog!

I aften står den på risotto med bønner og krydret småkød.. Håber det bliver godt…
Kører i det hele taget lidt på autopilot for tiden, men håber det bliver bedre, når jeg får overstået de første eksamener i december….

Skriv et svar

