Ændringer, afslapning og dejlige mennesker…

Posted: 17. november 2010 in Film, Mad
Tags: , , , ,

Egentlig skulle vi først ha haft besøg af svigerinden og hendes skønne unger imorgen, men de kom til frikadeller istedet for.. Fino bambino…
Så der blev igår, lavet 30 frikadeller i ovnen, imens jeg var i bad, efter træning…
Der hyggede de sig i ca 40 minutter, sammen med pommes frites.. Og så var der tzatziki til…
Nem aftensmad og overskuelig, når man er træt efter træning…

Idag stod den så på ovnkartofler, rødkål, brun sovs og resten af frikadellerne.. Eller næsten, har lige til frokost imorgen🙂
Imorgen er det dermed kun mig og kæresten der skal ha risengrød, så der er sikkert til klatkager eller risalamande.. Uhmmm… Det er faktisk virkelig mange år siden jeg har fået klatkager…

Idag har jeg ikke haft undervisning, men istedet været til møde på uni.. Det gik rigtig fint og så smuttede jeg ned i byen og fik en kop kaffe, med de to andre fra min gruppe…
Det var super hyggeligt og det er rigtig lang tid siden jeg har gjort sådan noget..
Har haft rigtig travlt og har derfor ikke haft tid til at være så social, som jeg egentlig gerne ville…
Så det var skønt!

Derefter smuttede jeg med bussen og hjem for at skrive opgave færdig.. Heldigvis var det kun en mini-opgave på 3 sider…
Den blev jeg færdig med inden svigerinden og ungerne kom, så det var dejligt at jeg kunne være sammen med dem, uden at skulle tænke på det…
Nu står den på afslapning, måske med Ringenes Herre på tv3… Måske måske…

Skriv et svar

