Foodfanatic og risotto…

Posted: 12. november 2010 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Ja, for det første vil jeg gerne lige reklamere for Nadia igen…
Nadia har bloggen Foodfanatic.dk og udover at jeg synes i skal stemme på hende, så brug lidt tid ind på hendes blog..
Den er fantastisk inspirerende og der er simpelthen så mange gode opskrifter..
Så afsæt lige to minutter af din tid, for at hjælpe Nadia, så hun kan opnå hendes drøm om at komme på kokkeskole..
Det eneste du skal gøre er, at trykke på denne side og derefter trykke “Like”… Så nemt er det, at være et godt og hjælpene menneske..

I aften står menuen på risotto, og du kan finde en opskrift på min basis-risotto, lige her..
Dette er en helt skrabet udgave og jeg plejer dog at bruge hvidvin, når jeg har noget…
Jeg laver ofte risotto og serverer det med laks og spinat, men det er meget alsidigt…

I aften bliver risottoen serveret med kyllingebryst..
Risottoen får selskab af svampe og andefedt og så bliver kyllingebrystet stegt i andefedtet.. Uhmm…
Masser af parmasan og så er weekenden skudt godt i gang…

Risotto med kylling

Jeg nyder at have fri idag og har sovet længe.. Lige hvad jeg havde brug for..
Om lidt kommer kæresten hjem og så skal vi ud og kigge på nye senge..
Jaah!

Håber i får en super weekend..!

Skriv et svar

