Sikke en torsdag..

Posted: 11. november 2010 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Pyhh.. Sikke en dag..
En laaaang dag…
Startede ud med studiegruppe-møde gange to, derefter undervisning (under påvirkelse af antihistamin) og så lige ned i midtbyen, gå hjem i kulden og så hjem og lave mad…
Rigtig lang dag, som er blevet endnu længere af, at jeg har taget allergi-piller de sidste par dag…
De har gjort at jeg er lidt træt og så er alt andet bare lidt hårdere…

Heldigvis havde vi byttet lidt rundt på madplanen, så den stod på hjemmelavet pizza idag…
Dejen lavede jeg selv, og det var det eneste der var en udfordring.. Det tog 3 minutter og så skulle den rulles, pyntes og i ovnen.. Mums…

Nu har jeg heldigvis weekend, hvor der godt nok skal læses lidt, men ellers har jeg en dejlig afslappende weekend at se frem til 🙂

Skriv et svar

