Om overskud og andre menneskers etiske overbevisninger..

Posted: 3. november 2010 in Mad, Tanker
Tags: , , ,

Ja det lyder nok lige groft nok, men jeg synes simpelthen at folk er RINGE!!
Jeg bliver så skuffet over menneskeheden, når jeg kigger på både Klidmoster og Newyorkerbyhearts sider..
Begge virker som skønne kvinder, som jeg desværre ikke har mødt i virkeligheden, men som jeg ved er meget værdsatte i blog-land.
Jeg elsker begge sider og læser med hver eneste dag..
Jeg bliver inspireret af både deres madopskrifter og den måde de har accepteret deres liv på.. Jeg ved ikke hvordan det er at leve med en sygdom, men jeg kender flere der er på førtidspension og ved at det er en kamp,.
Og kampen handler ikke kun om, at acceptere at man ikke kan arbejde længere og at der er nogle begrænsninger, men også om at der altså vil være nogen mennesker ude i verden, der er…ahhrgh!!!! Ja jeg ved ikke engang hvad de er udover ringe!
Hvordan kan man tillade sig, at skrive så nedladende til andre mennesker og så endda anonymt?!!
Hvor fejt er det lige?!

Nå men jeg skulle altså lige ud med lidt galde…
Og det må jeg godt..!
For det er min blog og herinde bestemmer jeg… JA!

Nå men der er blevet lavet lidt om på madplanen.. Det er for at gøre det hele lidt nemmere for kæresten, som skal lave mad i morgen..
Jeg træner hver torsdag aften og derfor skal han gerne have aftensmaden klar til jeg kommer hjem…
Og han kan altså ikke lave enebærgryde…
Så han laver tortillas imorgen og så står den på enebærgryde i aften..
Den bliver lavet uden fløde og med oksekød i stedet for svinekød.. Men jeg er sikker på at det bliver rigtig godt..🙂

Nu vil jeg smutte på uni…
Fortsat god onsdag!

Kommentarer
  1. Klidmoster siger:

    Awwww, tak – hvor er du sød🙂

  2. lutinlive siger:

    Jamen mange tak, det er jeg da glad for at høre… Tænk at nogen kan blive glad, for at man lukker sådan en gang galde ud🙂
    Kunne ikke lige rumme det, og synes simpelthen at det var SÅ lavt!

Skriv et svar

