Ugens madplan.. Og sindsygt gode clementiner!

Posted: 25. oktober 2010 in Film, Mad
Tags: , , ,

I skrivende stund sidder jeg og spiser en clementin…
Og jeg elsker dem..
Lige meget om vi snakker mandariner, clementiner eller appelsiner, så er jeg på..
Og i denne uge, er der tilbud clementiner i fakta og NØJ!! De er faktisk gode.. Meget sødere end jeg havde regnet med..
Mums…

Nå men idag har jeg været til undervisning og orker ingenting..
Så der skal flades ud på sofaen med “Stolthed og Fordom” på dvd’en og en varm dyne rundt om mig.. Jep jep..
Heldigvis er aftensmaden rigtig nem…

Mandag: Salat med pasta, feta og stegt nakkekotelet i strimler
Tirsdag: Kylling med pommes frites og hjemmelavet aioli
Onsdag: Hjemmelavet pizza med pepperoni, hvidløg og chiliost.. Hot, men lækkert!!
Torsdag: Carbonara
Fredag: Steak med ovnkartofler og tzatziki
Lørdag: Holder fødselsdag med min bror
Søndag: Tomatsuppe med suppehorn

Ja det ser da okay ud ikk?

Skriv et svar

