Stem på FoodFanatic..

Posted: 25. oktober 2010 in Mad, Tanker
Tags: ,

Dette indlæg har intet med min egen blog at gøre, men med en skøøøøøn blog jeg følger med i (faktisk næsten hver dag)…

Smukke Nadia har bloggen Foodfanatic og hun er med i en konkurrence, som er hendes helt store drøm..
Og ville det ikke være smukt, at kunne hjælpe en, med at få sit største ønske opfyldt?
Det synes jeg i hvert fald…
Hendes blog er fantastisk og hendes mad er meget inspirerende, og nu har hun muligheden for at lære endnu mere…
Og det synes jeg hun fortjener…
Så smut ind og stem.. 🙂

Kommentarer
  1. Klidmoster siger:

    Hvor er det dejligt at så mange vælger at støtte op om Nadia og hendes ønskedrøm. Åh, jeg håber at hun vinder 🙂

  2. lutinlive siger:

    Jeg håber virkelig også hun vinder.. Synes jeg ville gøre hvad jeg kunne, så jeg har også linket til det på facebook 🙂

Skriv et svar

