Idag skal der bages!

Posted: 22. oktober 2010 in Mad, Musik..., Tanker
Tags: , , , , ,

Ifølge traditioner er det “Store bagedag” idag og det holder jeg med glæde…
Så idag står den på bagning af boller og chokoladekage…

Uhmm nybagte boller

Og så kan jeg rigtig få afprøvet den skønne, skønne Betty Crocker-frosting som jeg har fået af min bror…

Ja jeg elsker Betty Crocker.. Og ville gå helt amok i indkøb af det, hvis jeg nogensinde kommer til USA…
Indtil videre står den på bare på frosting og måske en kageblanding i ny og næ…

Men inden kagebagning går igang, skal jeg lige have ryddet lidt op.. Og så skal der støvsuges og vaskes tøj.. Og skifte sengetøj og luftes dyner.. 
Og så skal jeg selvfølgelig huske at hygge med kæresten…

Nu vil jeg skrue op for noget god musik og svinge støvsugeren…!

God weekend…🙂

Skriv et svar

