En laaaaaaaang og hård ferie…

Posted: 21. oktober 2010 in Bøger..., Mad, Musik...
Tags: , , ,

Hvordan kan det være, at jeg oftest knokler meget mere i ferierne end i hverdagene?

Hele min efterårsferie er booket til bristepunket og desuden har jeg også lagt ekstra projekter ind for mig selv og kæresten…
Ud over at jeg havde en aftale med min veninde og har besøgt mine bedsteforældre (fire gange) så har jeg også lavet studiearbejde, mødtes med studiegruppen, malet to værelser, spist middag med venner, ryddet kælderrum, været på lossepladsen og så har jeg stadig en masse til gode…
Bl.a. skal der bages MIN yndlings chokoladekage, som min mor bagte til mig da jeg var lille… Ja faktisk også da jeg blev teenager og efter jeg flyttede hjemmefra, men lad det nu ligge…

Og så skal der lige spises middag hos to vennepar…
Det vil sige at vi har haft en ret social ferie, når denne uge er overstået…
Idag har jeg først spist klokken 21, da jeg kom meget sent hjem…
Vi har fået risotto med spinat og marineret stegt laks og uhhmmmm det smagte godt…

Nu står resten af aften på afslapning i sofaen, måske en god bog..
Og så skal jeg nok høre lidt Kate Voegele..

Uhh….
Det er altså kræs for øregangene…

Fortsat god torsdag..

Skriv et svar

