Udmattelsen har overtaget min krop…

Posted: 18. oktober 2010 in Mad, Musik..., Tanker
Tags: , ,

Og bare den dog ville beholde den!!

Ja jeg orker ingenting lige nu og kan ikke holde ud, at være i min egen krop.. Det lyder måske lidt voldsomt, men det er det altså kun til dels…
Jeg har bare haft en rigtig laaaaaaaang dag idag…

Startede dagen ud med kun at have fået 5½ times søvn.. Gjorde mig klar og spiste morgenmad, og så vendte jeg ellers snuden mod Odense…
Kæresten skulle til undersøgelse med hans hånd (arbejdsskade) og det skulle gøres på OUH..
Jeg tog med glæde med, mest fordi jeg gerne vil støtte ham, men også fordi jeg gerne ville være lidt alene med ham.. Og på den måde måske nyde en lille smule af ferien, bare ham og mig…

Og det gik heldigvis godt!
Så godt at han orkede at tage i IKEA med mig bagefter🙂
Hvis han på forhånd have vidst, at vi skulle blive derinde i 2 timer, havde han nok sagt nej.. Men hva🙂
Derefter kørte vi hjem og så skulle vi lige i Kolding Storcenter og bytte nogle sko…
Og så skulle der købes ind på hjemvejen…
Og så har jeg så set nok mennesker for idag…!!

Nu ligger jeg og hører musik…

Og kan mærke at min krop ikke kunne lide det McDonalds-mad vi fik på vejen hjem fra Odense… FØJ!!
Maven er virkelig ikke glad for det og lad os indse det, det er altså ikke super godt!
Det er sku sjældent efterhånden, at jeg spiser sådan noget…

Nu skal der bare puttes under dynen og slappes af i min dejlige sofa…
Sammen med vindruer og “Band og Horses”…

Fortsat god mandag🙂

Skriv et svar

