Endelig ferie..

Posted: 17. oktober 2010 in Mad, Musik..., Tanker
Tags: , , ,

Så er det efterårsferie….endelig…
Og jeg skriver endelig, for det er virkelig tiltrængt…

Jeg har brug for det.. Brug for at være sammen med min kæreste og min familie og mine dejlige venner…
Ugen står på tur til Odense, hygge, bagning og oprydning i vores kælderrum…

Imorgen tager jeg til Odense med kæresten og vi skal bl.a. i IKEA… Yeaaaah…!
Jeg skal ha et tyllesæt, gardiner og en masse småting…

Og så skal jeg huske at slappe af.. Indtil videre har jeg planer; mandag, tirsdag, onsdag, og fredag.. Og det er allerede nu…
Og det efterlader ikke meget plads til at koble af..
Men det skal jeg huske, for jeg kommer til at knokle helt indtil den 17.december…

Madplanen i denne uge afspejler måske også at jeg ikke har så meget tid og det eneste fokus omkring mad i denne uge, kommer til at foregå på fredag…
Fredag er åbenbart en stor bagedag (i hvert fald i følge de reklamer jeg har modtaget) og derfor har jeg besluttet at jeg skal “prøve”-bage en chokoladekage, som jeg ikke har bagt før…
Kagen skal bruges når jeg skal holde fødselsdag om to uger og jeg plejer i at lave en prøvning inden…
Det er simpelthen fordi jeg er SÅ bange for at noget skal gå galt…

Hehe.. Ja det er rent paranoia, men kæresten er glad for det…🙂

Nu vil jeg smutte i seng, for jeg skal tidligt op i morgen… Jeg skal bare lige falde til ro først… Og det gør jeg bedst med musik.. Bare ligge på sofaen eller tulle rundt i lejligheden og lytte til noget skøn musik…

Sov godt…

Skriv et svar

